Milyen sűrűn posztoljunk a közösségi médián?

A hosszú távon sikeres facebookos kommunikáció titka a rendszeresség. Nem szerencsés, ha csak kampányszerűen használjuk ezt a kommunikációs eszközt; itt is kulcskérdés a folyamatosság. Praktikus meghatározni, hogy egy héten mennyi időt tudunk a pincészet Facebook-tevékenységére fordítani, majd emellett kitartani.

Ahhoz, hogy Facebook-jelenlétről beszéljünk, a heti egyszeri poszt a minimum, a napi rendszerességű megjelenés mellett pedig csak abban az esetben érdemes elköteleződni, ha lelkesedésünk nem hagy majd alább pár hét vagy hónap múlva. Ideális lehet ebből a szempontból egy kisebb pince esetében a heti két, egy nagyobb borászatnál a heti három-négy frissítés.

szamitogep kerti asztal

A döntés meghozatalakor nemcsak elszántságunkat érdemes ugyanakkor mérlegelni, hanem a rendelkezésünkre álló témákat is. Fontos szempont, hogy az oldalunk követőinek akkor teszünk a kedvére, ha a saját pincészetünkkel, borvidékünkkel kapcsolatos, tehát minél szorosabban a tevékenységünkhöz kötődő témákban nyilvánulunk meg. A teljesen általános boros tematikák kevésbé valószínű, hogy reakciót váltanak ki, ugyanakkor egy olyan hétköznapinak tűnő momentum, mint a metszés vagy a hordómosás megörökítése már izgalmas lehet egy, a munkanapját az irodában töltő fővárosi borkedvelőnek.

Egyértelmű, hogy az évnek van olyan időszaka, például szüret idején, amikor rengeteg minden történik, a csendesebb téli hónapokban pedig már nem mindig olyan könnyű témát találni, de egy kis gyakorlattal, illetve más hazai és külföldi borászatok oldalainak figyelésével ez a probléma hamar megoldható.

A tervezéskor érdemes figyelembe venni, hogy a Facebookon a posztok időzíthetőek. A tippünk az, hogy hasznos egy hétre előre megtervezni a következő heti témákat, majd a hét folyamán ehhez összegyűjteni a szükséges képeket, információkat, linkeket. Az aktuális hét elején pedig leülhetünk a gép mellé, és beállíthatjuk ütemezve a következő napokban megjelentetésre szánt anyagokat.

Tóth Adrienn

Ide jöhet a könyvről kép, szöveg, gomb, bármi…

Ez az oldal cookie-kat használ. Nekünk, a Wineglass Communication-nál fontos az adataid védelme. A honlapunk szolgáltatásaink biztosítása, a felhasználói élmény javítása és a látogatottságának mérésére, hirdetéseink eljuttatása érdekében sütiket és más követő megoldásokat használ. Bizonyos adatokat hozzájárulásod esetén átadunk külső partnereknek, például a Google-nek.

Az „Elfogadom az összes sütit” gomb megnyomásával egyszerre tudsz hozzájárulást adni az összes cookie lefutásához.

Ha szeretnéd, Te magad is eldöntheted az „Adatvédelmi beállítások” linkre kattintva, mihez járulsz hozzá, és át tudod nézni a részleteket az Adatkezelési tájékoztatónkban. Későbbiekben is változtathatsz, a bal alsó sarokban található fogaskerékre kattintva.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Szeretnénk minél személyre szabottabb élményeket és szolgáltatásokat nyújtani a weboldalunkon és azon túl is. Ezért használunk un. sütiket és követőkódokat, és ezért adunk át bizonyos adatokat külső partnereknek. Ezeknek a funkcióknak egy része, amik a rendszer üzemeltetéséhez szükséges, azonnal elindul, egy másik részét viszont Te tudod szabályozni ezen a felületen az egyes kategóriákban, amelyeknél a nevekre kattintva meg tudod nézni a részleteket. További információkat az Adatkezelési tájékoztatónkban találsz. Arra kérünk, segítsd a munkánkat, és kattints az [ÖSSZES ENGEDÉLYEZÉSE] gombra!”


Ezek a cookiek az oldal működéséhez szükségesek. Automatikusan elindulnak, amikor weboldalunkat meglátogatod. Kivételes esetekben a büngészőkben tilthatók le, de felhívjuk a figyelmedet, hogy oldalunkat ezek nélkül a sütik nélkül nem fogod tudni kielégítően használni.

Ezek a cookiek az oldal működéséhez szükségesek. Automatikusan elindulnak, amikor weboldalunkat meglátogatod. Kivételes esetekben a büngészőkben tilthatók le, de felhívjuk a figyelmedet, hogy oldalunkat ezek nélkül a sütik nélkül nem fogod tudni kielégítően használni.

Összes tiltása
Összes engedélyezése