Szakértelem a borok
területén
A borok világából érkeztünk. Előnyünk, hogy értünk a területhez, így konstruktívan tudunk részt venni a teljes munkafolyamatban a koncepcióalkotástól az utómunkákig. Évtizedes ismereteink vannak a hazai borpiacról és annak meghatározó szereplőiről, és ez bármely stratégiai döntés meghozatalakor komoly jelentőséggel bír. És attól sem ijedünk meg, ha különböző piacok vagy fogyasztói körök szemszögéből vizsgálva kell véleményt mondanunk a borról.
Rendszerben gondolkodunk
A megfelelő tervezés és rendszerezés – legyen szó Excel-táblázatokról, beszámolókról, újra és újra megírt e-mailekről, emlékeztető telefonokról – nemcsak kiszámíthatóvá teszi a közös munkát, de arról is gondoskodik, hogy végül minden részlet a helyén legyen.
Nemzetközi trendek követése
Folyamatosan figyeljük a nemzetközi piacot, és azt, hogy az egyes borászatok, borvidékek, szervezetek hogyan mutatják meg magukat. Ismerjük azt a nyelvet, amelyen keresztül leírják jellegzetességeiket szerte a világon a rájuk kíváncsi fogyasztóknak, újságíróknak és a szakmának, hogy valóban hatékony legyen az információátadás.
Kapcsolatrendszer
Átfogó kapcsolatrendszert ápolunk a hazai borvilágban, így össze tudjuk kötni az egymás munkáját segíteni tudó ágazati szereplőket, legyen szó borászról, borkereskedőről, étteremvezetőről, sommelier-ről, oktatóról, újságíróról. A borra és a gasztronómiára fókuszálunk, ezért folyamatosan azokat az újságírókat keressük, akik ezekről a témákról írnak szakmai vagy általános médiumokba.
Felelősségvállalás
Nemcsak a tőlünk megrendelt projektekért felelünk, hanem az ágazat fenntartható kommunikációjáért is, ezért létrehoztuk a Wineglass Sajtóklubot, amelynek célja a borral kapcsolatos tudásuk elmélyítésére lehetőséget kínálni azon újságírók számára, akik nem szakújságírók, de rendszeresen írnak borokról, a borok világáról, és szeretnének alaposabb ismeretekkel rendelkezni.