Kiknek ajánljuk ezt a programot?
Azoknak, akik úgy érzik, hogy bár foglalkoznak marketingtevékenységekkel, mégis hiányolnak valamit a kommunikációjukból. Mert kiteszik a posztokat, frissítik a honlapot, de mégsem biztosak abban, hogy miről kellene beszélniük és hogyan.
Azon pincészeteknek ajánljuk ezt a programot, akiknél van olyan kolléga, aki az általános kommunikációs tevékenységeket végzi, de az nem fér bele az idejébe vagy a pincészet költségvetésébe, hogy tanfolyamokra járjon vagy kommunikációs szakkönyveket olvasson, mégis szeretnének fejlődni.
Mire számíthatnak, akik igénybe veszik a programot?
Ez nem egy pár órás gyorstalpaló. A pincészet hangjának, történeteinek megtalálása hosszabb időt veszi igénybe, és sokszor előfordul majd, hogy mi többet hallgatunk, mint beszélünk.
Úgy véljük azonban, hogy a borászatoknak lehetőségük van egy különleges kapcsolat kialakítására a fogyasztókkal. Egy olyan bizalmi kapcsolatra, amely igazán értékessé válhat. Ez pedig nem nyereményjátékokról és sablonos imázsképekről szól, hanem a saját karakter megtalálásáról. Ha ez megvalósul, akkor már tudatosan lehet kiválasztani az üzleti célok elérését támogató kommunikációs csatornákat, és megtervezni, hogy melyiken mit és hogyan mondjuk.
Hogyan zajlik a gyakorlatban ez a program?
A program havi egyszeri 4-6 órás alkalomból áll, és legalább hat hónapig tart. Az időszak első felében az ügyfél minél alaposabb megismerése áll a középpontban, míg a második felében a kommunikációs tevékenység elindítása, eszközök, eszközkombinációk kipróbálása, az elmúlt időszak eredményeinek elemzése.
Mennyibe kerül mindez?
A konzultáció alkalmanként 150.000 Ft + ÁFA.