Minden borászatnak szüksége van marketingre.
A legtöbben, akik már belevágtak ennek a megvalósításába tudják, nemcsak az a fontos, hogy csináljuk, hanem az is, hogyan. Nem elég, ha időről-időre kiteszünk valamit a közösségi média oldalunkra. A sikeres kommunikációt lényege, hogy tudatos stratégia áll amögött, mit mondunk.
Bormarketing - szemléletváltó eszközök a modern és sikeres borászathoz. A könyv azért született, hogy a borászatokban dolgozók tudatosan és eredményesen végezhessék munkájukat a marketing területén.
Három nézőpontra fókuszál a borászatok számára különösen hasznos eszközök kapcsán:
Mi az adott rendszer működésének logikája?
Miért mennek a fogyasztók a Facebookra?
Milyen stratégiával érhetjük el üzleti céljainkat?
Milyen lépéseket kell tennünk azért, hogy egy hűséges vásárlói kört alakítsunk ki?
Gyakorlati tippek
Rögtön megvalósítható, eredményorientált megoldások
Témáink
Mitől lesz jó egy honlap?
Hogyan tehetjük a közösségimédia kommunikációnkat valóban hasznossá?
Hogyan segíthet nekünk a világ legnagyobb keresőmotorja?
Hogyan lehet alkalmi vendégünkből törzsvevő?
Hogyan kommunikáljunk a sajtóval és más véleményformálókkal?
Mi teszi jobbá partnerkapcsolatainkat?
Hogyan lehetünk még erősebbek a közös fellépés által?
"Tóth Adrival még a Szekszárdi borvidék kommunikációján dolgoztam együtt, és egy ötletes, nyitott, mindig jókedvű és (nem utolsósorban) hangyaszorgalmú csapatjátékost ismertem meg benne. A könyvét sok kézzelfogható példával, olvasmányos formában építi fel, hogy miként kommunikáljunk hitelesen a borról az Y és a Z generációknak. Melegen ajánlom minden magyar borásznak! Van mit tanulnunk tőle…"
"E könyv számomra – vidéken élő bortermelőnek - nagyon sok piac- és márkaépítési információt, gyakorlati tanácsokat adott. Nagyon jól összeszedett, a bortermelők nyelvére írt tudásanyagot kínál. A könyv szemléletformáló üzenete felhívja a termelői figyelmet az átgondolt, tudatos építkezésre, a világban működő és terjedő kommunikációs lehetőségekre és azok jó használatára."
"Adrienn könnyen érthetően, gördülékenyen, példákkal alátámasztva és nagyon olvasmányosan vezeti végig a témával ismerkedni vágyó olvasót. Ebből a könyvből tényleg könnyen lehet tanulni."
"A könyv kifejezetten borászatoknak szól, és nagyon gyakorlatias, hasznos, szerintem hiánypótló!"
"Csak ajánlani tudom minden borásznak és bortermelőnek Adrienn könyvét, abszolút hiánypótlónak tartom. A nyelvezete érthető, a marketing sok területére kiterjed. Nemcsak tudást ad át, hanem hasznos és gyakorlatias tanácsokat is ad azoknak, akik még kezdők, de azoknak is, akik szeretnék fejlődni."
"Kortárs, gyakorlatias megfogalmazásával segíti a jövő sikeres építését. Közvetlen, remek útmutató."
A szerzőről
Tóth Adrienn a Wineglass Communication alapítójaként borászatokat és borvidékeket segít kommunikációs céljaik elérésében. Közgazdászként végzett, boros ismereteit a vendéglátásban, a kereskedelemben és a szakújságírásban gyűjtött tapasztalatai mellett a Wine and Spirit Education Trust londoni Diploma-képzésén szerezte meg. Ebbe a könyvbe az elmúlt másfél évtizedben felhalmozott tudását sűrítette, melyekre a borokról folytatott kommunikáció során tett szert.