Facebook tippek a nagyvilágból

Megkértünk néhány pincészetet a nagyvilágból, hogy adjanak olyan tippeket a magyar borászatoknak, amelyek szerintük sikeressé teheti kommunikációjukat ezen a közösségi felületen.

Trevor Terrill – Chateau Montelena Winery, Egyesült Államok

„Szerintem az ügyfelek kiszolgálásának kérdése nagy jelentőségű. Manapság olyan társadalomban élünk, ahol a személyes és a telefonon történő kapcsolattartás mellett új lehetőségek kerülnek előtérbe. Egyre több ember használja a közösségi médiafelületeket arra, hogy elérjenek minket. A Facebookon keresztül ugyanúgy válaszolnunk kell a hozzánk komment vagy üzenet formájában eljuttatott kérdésekre. Ez egy fontos feladat, és úgy tapasztalom, sokan még mindig nem veszik elég komolyan. Pedig kellene.”

Constanza Flores – Miguel Torres, Chile

„Ha van egyvalami, amit a borágazaton belül fontosnak tartok, akkor az az, hogy egyszerre szórakoztassuk és tanítsuk a fogyasztóinkat. Komolyan vesszük a márkánkat, ugyanakkor meg kell ragadnunk a felhasználók figyelmét is. Manapság az emberek elfoglaltak, és nem figyelnek oda minden részletére annak, amit a Facebookon látnak, de ha összeállítasz egy jó képet, és azt remek szöveggel kíséred, az emberek odafigyelnek majd rád. Ezért legyél kreatív, és nyújts olyan tartalmat, amely a közönséged számára érdekes és egyben változatos.

fekete_feher_szamitogep_1200

Tash Stoodley – d’Arenberg, Ausztrália

„Mi a személyes hangvételt tartjuk a leglényegesebbnek. Fontos, hogy minden közlésünk, posztunk ennek megfelelő legyen.”

Jan Christensen – Weingut Robert Weil, Németország

„Számunkra elsődleges fontosságú, hogy a facebookos kommunikációnk olyan természetes legyen, amennyire csak lehetséges. Fő célunk, hogy azt az érdeklődést fejezzük ki ezen a felületen, amelyet a rajnai rizling iránt érzünk, és bemutassuk, hogyan készítünk belőle bort. Ennyi az egész, nincsenek titkaink.”

Tóth Adrienn

Részlet a Borászati Füzetekben korábban megjelent cikkből.

Ide jöhet a könyvről kép, szöveg, gomb, bármi…

Ez az oldal cookie-kat használ. Nekünk, a Wineglass Communication-nál fontos az adataid védelme. A honlapunk szolgáltatásaink biztosítása, a felhasználói élmény javítása és a látogatottságának mérésére, hirdetéseink eljuttatása érdekében sütiket és más követő megoldásokat használ. Bizonyos adatokat hozzájárulásod esetén átadunk külső partnereknek, például a Google-nek.

Az „Elfogadom az összes sütit” gomb megnyomásával egyszerre tudsz hozzájárulást adni az összes cookie lefutásához.

Ha szeretnéd, Te magad is eldöntheted az „Adatvédelmi beállítások” linkre kattintva, mihez járulsz hozzá, és át tudod nézni a részleteket az Adatkezelési tájékoztatónkban. Későbbiekben is változtathatsz, a bal alsó sarokban található fogaskerékre kattintva.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Szeretnénk minél személyre szabottabb élményeket és szolgáltatásokat nyújtani a weboldalunkon és azon túl is. Ezért használunk un. sütiket és követőkódokat, és ezért adunk át bizonyos adatokat külső partnereknek. Ezeknek a funkcióknak egy része, amik a rendszer üzemeltetéséhez szükséges, azonnal elindul, egy másik részét viszont Te tudod szabályozni ezen a felületen az egyes kategóriákban, amelyeknél a nevekre kattintva meg tudod nézni a részleteket. További információkat az Adatkezelési tájékoztatónkban találsz. Arra kérünk, segítsd a munkánkat, és kattints az [ÖSSZES ENGEDÉLYEZÉSE] gombra!”


Ezek a cookiek az oldal működéséhez szükségesek. Automatikusan elindulnak, amikor weboldalunkat meglátogatod. Kivételes esetekben a büngészőkben tilthatók le, de felhívjuk a figyelmedet, hogy oldalunkat ezek nélkül a sütik nélkül nem fogod tudni kielégítően használni.

Ezek a cookiek az oldal működéséhez szükségesek. Automatikusan elindulnak, amikor weboldalunkat meglátogatod. Kivételes esetekben a büngészőkben tilthatók le, de felhívjuk a figyelmedet, hogy oldalunkat ezek nélkül a sütik nélkül nem fogod tudni kielégítően használni.

Összes tiltása
Összes engedélyezése