Ötletalkotás

Tartalommarketingről szóló sorozatunk előző részét IDE kattintva olvashatod el, teljes listát a bejegyzés alján találsz.

Miért érdemes tudatosan kezelni az ötlet létrejöttének folyamatát? Mindenkinek vannak időről időre ötletei, de ha ettől függ a tartalom-előállításunk, ez nem lehet esetleges. A triviális témák előbb-utóbb elfogynak, ezért érdemes tudatosan lépéseket tenni azért, hogy hosszú távon is fenntarthatóan tudjunk a kommunikáción dolgozni.

Azoknak, akik ilyen jellegű munkát végeznek, érdemes sokat olvasniuk. Boros és nem boros témában, magazinokat és könyveket minél szélesebb körűen annak érdekében, hogy inspirációt meríthessenek belőlük. A tématöletekről érdemes listát vezetni vagy más módon rendszerezni, és nem csak önálló egységben gondolkodni, hanem akár bizonyos témák kombinációjában is.

Új témákon gondolkozhatunk egyedül, de érdemes ezekről kollégákkal, barátokkal vagy rokonokkal is beszélni. Az értékesítéssel foglalkozó munkatárs is sokat segíthet abban, hogy milyen témafelvetések hangzanak el a márka kapcsán a partnerek vagy egy rendezvényen a vendégek részéről. Ha pedig pont mi foglalkozunk ezekkel a feladatokkal, akkor különösen fontos, hogy nyitva tartsuk a fülünket. Egy külső vagy belső látószög sok olyan támpontot adhat, amely elsőre nem volt egyértelmű.

Persze nemcsak így indulhatunk el, érdemes megnézni, hogy akár a szűken értelmezett ágazatunkban ki miről beszél, de akár vizsgálhatunk más területeket is. Az interneten, a közösségi médiában zajló párbeszédek is meglepő irányokba vihetnek el, de jó lehetőség akár személyes beszélgetések útján annak utánanézni, milyen témák érdeklik a törzsvásárlóinkat, miről olvasnak akár más fórumokon a legszívesebben.

Tóth Adrienn

Tartalommarketing sorozat
1. rész Tartalommarketing borászatok számára
2. rész Mitől működik a tartalommarketing?
3. rész Történetmesélés
4. rész Mitől jó a céges történet?
5. rész Ötletalkotás
6. rész Fókuszáljunk az üzenetünkre!
7. rész Tervezés a tartalommarketingben

Ide jöhet a könyvről kép, szöveg, gomb, bármi…

Ez az oldal cookie-kat használ. Nekünk, a Wineglass Communication-nál fontos az adataid védelme. A honlapunk szolgáltatásaink biztosítása, a felhasználói élmény javítása és a látogatottságának mérésére, hirdetéseink eljuttatása érdekében sütiket és más követő megoldásokat használ. Bizonyos adatokat hozzájárulásod esetén átadunk külső partnereknek, például a Google-nek.

Az „Elfogadom az összes sütit” gomb megnyomásával egyszerre tudsz hozzájárulást adni az összes cookie lefutásához.

Ha szeretnéd, Te magad is eldöntheted az „Adatvédelmi beállítások” linkre kattintva, mihez járulsz hozzá, és át tudod nézni a részleteket az Adatkezelési tájékoztatónkban. Későbbiekben is változtathatsz, a bal alsó sarokban található fogaskerékre kattintva.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Szeretnénk minél személyre szabottabb élményeket és szolgáltatásokat nyújtani a weboldalunkon és azon túl is. Ezért használunk un. sütiket és követőkódokat, és ezért adunk át bizonyos adatokat külső partnereknek. Ezeknek a funkcióknak egy része, amik a rendszer üzemeltetéséhez szükséges, azonnal elindul, egy másik részét viszont Te tudod szabályozni ezen a felületen az egyes kategóriákban, amelyeknél a nevekre kattintva meg tudod nézni a részleteket. További információkat az Adatkezelési tájékoztatónkban találsz. Arra kérünk, segítsd a munkánkat, és kattints az [ÖSSZES ENGEDÉLYEZÉSE] gombra!”


Ezek a cookiek az oldal működéséhez szükségesek. Automatikusan elindulnak, amikor weboldalunkat meglátogatod. Kivételes esetekben a büngészőkben tilthatók le, de felhívjuk a figyelmedet, hogy oldalunkat ezek nélkül a sütik nélkül nem fogod tudni kielégítően használni.

Ezek a cookiek az oldal működéséhez szükségesek. Automatikusan elindulnak, amikor weboldalunkat meglátogatod. Kivételes esetekben a büngészőkben tilthatók le, de felhívjuk a figyelmedet, hogy oldalunkat ezek nélkül a sütik nélkül nem fogod tudni kielégítően használni.

Összes tiltása
Összes engedélyezése