Miért töltsük ki a névjegyünket a Facebookon?
Facebook alapismeretek 2
A közelmúlt egyik nagy internetes szenzációjának számított, hogy a két hírhedt versenytárs, a Google és a Facebook együttműködésbe kezdett, amelynek eredményeként a Google keresőmotorja már a Facebook belső tartalmát is figyeli. Ezért is komoly jelentősége van annak, hogy valóban alaposan és pontosan töltsük ki a névjegy által kért információkat. Ez a felület eltérhet attól függően, hogy az oldal milyen kategóriában regisztrálta magát. Ha márkaként vagy helyi üzletként jelenik meg, más-más tudnivalókat adhat meg magáról a vállalkozás.
Kategória
A legtöbb pincészet azonban valószínűleg a Borok/röviditalok kategóriában jeleníti meg magát. Ennek az az előnye, hogy a közösségimédia-felület programozói olyan adatokat igyekeznek bekérni, amelyekről azt gondolják, hogy érdekes lehet egy ilyen ágazatban dolgozó vállalkozás követői számára.
Információk
Így azon túl, hogy meg kell adnunk az olyan általános információkat, mint az oldal neve, az alapítás dátuma, cím, honlap, e-mail cím és telefonszám, kitölthetjük a pincészet rövidebb és hosszabb leírását. Ez utóbbi két kategória megkülönböztetése nem fölösleges adminisztrációs teher. A rövidebb leírás az, amelyik a borászat kezdőlapján megjelenik a jobb oldali oszlopban, rögtön a látogatás infobox alatt, míg a hosszú leírás a névjegyünkben olvasható. Az elismerések mezőben a legfrissebb díjainkról írhatunk, a termékek kategóriánál pedig érdemes felsorolni a legfontosabb borainkat.
Ha azonban étteremet vagy szálláshelyet üzemeltetünk, már elgondolkodhatunk az ennek megfelelő választáson, hiszen az Étterem/kávézó kategóriában például nyitva tartás vagy árkategória is megadható.
Tóth Adrienn