Fókuszáljunk az üzenetünkre!
Tartalommarketingről szóló sorozatunk előző részét IDE kattintva olvashatod el, teljes listát a bejegyzés alján találsz.
Bármilyen témával foglalkozzunk, akár különböző felületeken, fontos, hogy megőrizzük a fókuszt a fő üzenetek iránt. Legyen szó egy újságcikkről vagy a pincészetünk prospektusáról, elengedhetetlen, hogy a számunkra kulcsfontosságú gondolatokat, a történeteink főbb elemeit újra és újra megismételjük.
A többség számára kereskedelmi értelemben fontos, hogy ne csak egy szűk rajongói körnek mondjunk mindig valami mást, hanem kitartó és következetes kommunikációval a fogyasztók mind szélesebb csoportja számára átadjuk, amit fontos rólunk tudni. Ez vezet ugyanis egy fenntartható, folyamatosan új érdeklődőket bevonó beszélgetéshez.
Tóth Adrienn
Tartalommarketing sorozat
1. rész Tartalommarketing borászatok számára
2. rész Mitől működik a tartalommarketing?
3. rész Történetmesélés
4. rész Mitől jó a céges történet?
5. rész Ötletalkotás
6. rész Fókuszáljunk az üzenetünkre!
7. rész Tervezés a tartalommarketingben