Hogyan mutassuk be a terroir-különbségeket?
Borturizmusról, borturisztikai szolgáltatásokról szóló sorozatunkat ismét egy inspiráló esettanulmánnyal folytatjuk, amellyel a Napa Valley-be utazunk.
Bár a Conn Creek egy pincészet, és nem egy egyesület, érdekes módon mégis a regionális gondolkodást erősíti Napa Valleyben. Egyedi borturisztikai programjuk lényege, hogy Napa különböző részeiből származó hordómintákat kóstolhatsz és házasíthatsz össze, így kerülve közelebb az egyes termőterületek közötti különbségekhez a gyakorlatban is.
A fejenként 125 dollár árú egész napos program keretében először egy oktató bemutatja a különböző napai termőterületeket. Majd egy vezetett hordós kóstoló következik, ezután pedig jön egy házasítási technikákról és stratégiáról szóló edukáció, hogy létrehozhasd a saját házasításodat, amelyet lepalackoznak számodra, hogy hazavidd. Végül következik egy portfólió-kóstoló a pince kínálatából.
A belépőt a főszezonban havonta öt-hatszáz vendég váltja meg, de még a kevésbé forgalmas időszakban is eléri az érdeklődők száma a háromszázat. Évente átlagosan hat-hétezer ember vesz részt a programban.
Tóth Adrienn
Modern borturisztika cikksorozat:
1. rész Modern borturizmus
2. rész A borturizmus kategóriái
3. rész Hat út a borturizmusban
4. rész Borturizmus luxus kategóriában is
5. rész Az együttműködés ereje
6. rész Borbár modell a közösségi bormarketingben
7. rész Hogyan mutassuk be a terroir-különbségeket?
8. rész Közösségi bormarketing stratégia Ausztráliában
9. rész Apró ötletek – hogyan javíthatsz borturisztikai szolgáltatásaidon